Den sedmý

07.07.2021

SMS_01 (6:42 hod)
Dobré ráno!
Již hodinku jsem na cestě - směr Hieflau :-)
Je nepříjemné usínat lepkavý od potu a špinavý, ale nedá se nic dělat - i s tím se při cestě musí občas počítat.
Ráno se mi dnes opravdu vydařilo. Narazil jsem totiž na otevřené WC a tak jsem toho hned využil a celý se namydlil a hezky umyl. Teď už voním :-)
Navíc zde mají již od 5:15 hod otevřený obchod, což se zrovna všude nevidí!
Jinak tu obvykle obchody otvírají až od 7:00 hod.
Den tedy začal pěkně a tak se i lépe půjde dál. Pokud bude příležitost, tak bych se tu zas někde nechal "zvěčnit" - uvidíme :-)
Hunča


SMS_02 (9:40 hod)
Tak už jsem za avizovaným Hieflau ... no je to tu samý kopec, ale tím i nádherná příroda.
Dokupuji si věci tam kde to jen jde, abych byl zajištěn na další cestu.  
Ty větší kopce kolem by nemělo smysl běžet, vylezu je čtyřkou a se zas sesypu jedenáctkou.
Ach jo - ledvinka od "vietnamce" se už zase páře někde dál :-( ... tak to vypadá, že Mirek bude muset pojmout i její obsah - no nevím jestli to do něj ještě nějak nacpu.  
Další a další drobné problémy při cestě mne ale nijak nemohou vyvést z rytmu :-)
Hunča


SMS_03 (11:36 hod)
Eisenerz - 450 Km!
Nádherné historické město s ještě krásnějším okolím - samé kopce a všude kolem čistá příroda ... prostě úžasné!
Dávám si pauzičku v jedné útulné kavárničce a bavím tu a vyprávím místním o mé cestě "za snem"... a evidentně se jim to dobře poslouchá :-) ... šup a na stole mám zdarma pivo a paní hostinská Elke Pumhoes, z "Café Meitem in Eisenerz", mne fotí a posílá fotku k nám do Čech.
Tak toto už je jiné Rakousko - teď již s daleko vlídnější tváří.
První noc v Rakousku byla opravdu probdělá; díky nepohodlnému loži pod smrkem a navíc se mi tehdy hlavou honily myšlenky, jak vyřeším nedbale značené stezky atd.
Ale další dny se vše pomalu zlepšovalo, už jen tím, že se i lépe spalo.
Únava a nevyspalost nejsou dobrými přáteli pro pohodové cestování.
Musím chodit spát kolem 23.hodiny. Vstávám teď kolem 5. hodiny a hned vyrážím co nejdříve na trať, abych tu zátěž nějak rozložil.
Hunča


SMS_04 (11:59 hod)
Zašívám si nakonec tu ledvinku ... snad do Izoly ještě vydrží.
V báglu mám totiž strašně málo místa. Vyhovuje mi mít mobil a peněženku stále u sebe - po ruce; a ne někde nahoře v Mirkovi.
Tak zašito - a vyráží se dál:-)
Hunča


SMS_05 (14:47 hod)
Právě se kochám panoramaty zdejšího kraje, tak jak to dělali Homolkovi ... a nebo pan doktor Skružný ve filmu "Vesničko má středisková" :-)
No ale "výplaz" z Eisenerzu, mezi dvěma štíty ... to bylo dost brutální!
Vesnička má sice nadmořskou výšku asi jen 736 m, zato štíty kolem klidně i kolem 2000 m!
Naštěstí je tu mezi štíty proklenutí vysokým mostem ... tak jej využívám a kochám se dalšími nezapomenutelnými výhledy na krajinu z ptačí perspektivy. No je tu opravdu nač se dívat, to mi věřte.
Hunča


SMS_06 (18:26 hod)
Trofaiach
Něco dokupuji v Bille a celkově dočerpávám energii po dnešní velmi náročné etapě.
Dívám se ne krásný místní kostel.
No jak to vidím, budu dnes končit někde u Sankt Michaelu.
Uvítal bych dnes nějaký kemp, kde bych si mohl smýt pot z dnešní tůry.
Jenže netroufnu si dávat tomu šanci ... nechám se překvapit.
Hunča


SMS_07 (22:25 hod)
Tak jsem hledal nějaké lepší místo na spaní, ale musím vzít zavděk železničnímu viaduktu kdesi za Sankt Michaelem. Nicméně svoje dnešní předsevzetí jsem splnil!
Pokud budu tvrdě spát, nebudou mi snad vlaky vadit - tak ať si jezdí :-) 
Měl bych být někde kolem 488 Km. Tedy dnes jsem dal za den cca 70 Km.
Sice jsem plánoval až 80 Km, ale to by tu nesměl být tak kopcovitý terén.
Při takovémto profilu jsem rád i za toto.
Jednou za 10 minut tu něco projede, ale hluk je slyšet jakoby z dálky, tak snad to tu bude v pohodě.
Dobrou noc přátelé!
Hunča


Mapa trasy - 7.den (Kly -Altenmarkt bei St.Gallen -St.Michael in Oberst)~488 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky