Den pátý

05.07.2021

SMS_01 (6:05 hod)
Dobré ráno všem z hvozdů u Libenau ... :-)
Skoro jsem nespal - hlavně pod tíhou emocí z toho bloudění po, snad prvně mnou "zmapovaných", stezkách! 
Teď vyrážím do Libenau s vírou, že snad již mám ten správný směr.
Díky Lence už mám představu jak se dál v této, lidmi zapomenuté, oblasti posouvat.....


SMS_02 (7:25 hod)
Libenau - čekám před Sparem, který otevírá v 8. hod ... musím si dokoupit pití a něco k snědku na další cestu.
Hunča


SMS_03 (10:38 hod)
Königswiesen - to bude nějakých 305 Km.
Poběžím po silnici do Greinu (cca 30 Km). 
Jak jinak - žádné značení pro kola ... cestou se hlásí spánkový deficit z noci pod smrkem v lesích u Libenau ... tak přemáhám mikrospánek při pohybu.
S tímhle vším se holt musím poprat :-) ...
Co obnáší spaní v přírodě bez mytí a zásob je další zkušenost, kterou si odnáším z této cesty.
S tím, že moje cesta nebude jen běh na příměstské trati s veškerým zázemím a servisem, jsem ale počítal. Tedy se jen potvrzuje, že nepůjde cesta vždy tak hladce, jak ji ukazuje prst na mapě :-)
Hunča


SMS_04 (11:53 hod)
Na dnešek jsem měl opravdu smůlu s noclehem ...
V přírodě, na cyklotrase a pěších stezkách jsem celou dobu vyhlížel nějaký zastřešený posed, altán či nějakou skalní sluj ... ale ve 22 hod už se vše skrylo pod tmou a tak jsem si ustlal pod ten vysoký smrk.
Ráno, již někdy kolem 6.hodiny, jsem vyběhl a ... asi 200 m po cestě jsem zahlédl myslivecký posed !!! ... No to se nevidí, to byla ale smůla ... holt pod tmou se skryl :-(
Tak to holt chodí. Jednou je štěstí a podaří se sehnat nocleh jak fík, jindy je vše jak zakleté a nic se nedaří.
Jsem již druhý den nemytý, zpocený ...  tak právem lituji těch pár lidí, které potkám. Vlastně je to jen v obchodech. 
Hunča


SMS_05 (12:10 hod)
Běžím dál v této, lidmi zapomenuté oblasti, a konstatuji že sprey na "J" značky už nemá smysl nést dál. Byl by jen přítěží a tak jej vyhazuji.
Z původní trasy jsem byl stejně několikrát nucen se odchýlit, tedy ten kdo by šel po mnou vyznačené trase "J" písmeny, by postrádal v mém značení logiku.
I když jsem občas vyběhl mimo předem stanovenou trasu, orientuji se ale a její směr dodržuji. Také kilometráž si v rámci možností hlídám. 
Plán je plán, ale cíl je to nejpřednější.  
Abych toto vše uhlídal, nenechávám se rušit okolními vlivy a stahuji se sám do sebe.
Zdaleka teď již jen neběžím! Často také přecházím, alespoň na chvíli, do chůze. Snažím se hospodařit s energií, kterou ještě budu určitě pro další cestu potřebovat.  
Zatím je to dobré - stále ještě vnímám své tělo; i když jsem se na dnešek prakticky  nevyspal.
Jak jsem již ale psal - nestěžuji si! S tvrdšími podmínkami, zejména v některých úsecích cesty, jsem prostě počítal už při plánování celé mojí trasy.
Hunča


SMS_06 (15:54 hod)
Grein - přibližně 335 Km je tedy za mnou ... a přede mnou? Krásný zámek nad Dunajem. 
Padá na mne zase trochu ta únava. Tak si dám nějakou pauzu na regeneraci a k večeru se zase rozpohybuji. 
Mám v plánu zas oněch 80 Km/den; na to číslo se dnes, počítám, zase dostanu. 
Při dlouhém běhu na silnici nesmím hlavně řešit kilometrovníky a upínat se na ně.
Občas, když to zrovna nejde, si člověk myslí že uběhl 2 Km a přitom je to jen jeden jediný kalibrovaný kilometr!
Hunča


SMS_07 (16:06 hod)
Téměř jsem na dnešek nespal a rezervy se pak opravdu hůře hledají. Člověk také není stroj. Musím dát tělu trochu oddychu. 
Právě se nacházím na břehu Dunaje. Zkusím na chvíli spát.
Téměř s jistotou už ale vím to, že i dnešní noc budu spát někde s liškami v lese :-)  
Česká vlaječka na "Mirkovi" budí nebývalý zájem u kolemjdoucích; resp. těch co potkám někde na mé cestě. 
Rád s každým poklábosím o tom co vlastně právě dělám :-)
Využívám chvíli klidu u Dunaje a dosouším své rezervní prádlo.
Hunča


SMS_08 (16:27 hod)
Zdravím do Čech Fandu Moravce a věřím, že všechny SMS i fotky postupně dává na Internet, aby byl přehled jak a kam se vždy přes den posunu.
V jedné hospůdce při dnešní cestě jsem si musel dobít mobil a taky jsem přitom odeslal další ilustrační fotku do mého cestovatelského deníku. 
Danke für das Foto Alexander Sengstbratl aus St.Georgen am Walde :-) 
Hunča


SMS_09 (18:17 hod)
Velmi příjemný požitek! Vykoupal sem se v běžeckém prádle v Dunaji :-)
Zas se cítím lépe a osvěžen. Nemusím mít strach že budu mokrý - vše na mne totiž při běhu do večera v pohodě uschne.
Tak zas dál a hlavně se budu snažit ustlat si dnes lépe, než včera!
Hunča


SMS_10 (22:26 hod)
Ardagger Markt - mám za sebou asi 342 Km.
Denně naběhám, či "napajdám" chůzí minimálně nějakých těch 75 Km.
Bohužel - poslední dva dny to není moc vidět, neboť vše ztěžuje hrozné značení cest pro MTB, kterými běžím. 
Dnes jsem zas "debilně" zakufroval a z Greinu běžel po druhé straně Dunaje asi 14 Km navíc! Musel jsem se pak vracet k mostu.
Dnes spím u nějakých tenisových kurtů; naštěstí budu pod přístřeškem nějakého místního skladiště.
Zítra bude určitě lépe! Tak pro dnešek všem dobrou!
Hunča


Mapa trasy - 5.den (Kly - Liebenau - Ardagger Markt) ~ 340 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky