Den osmý

08.07.2021

SMS_01 (8:47 hod)
Vlaky mne v noci nebudily a spal jsem jak dřevo :-)
Vyrazil jsem tedy hned po probuzení k další metě - Sankt Lorenz (asi 500 Km).
Snídám v místní pekárně......


SMS_02 (11:12 hod)

Weißkirchen in Steiermark - pauzuji v pizzerii Tavarola a hned si tu dobíjím mobil.
Další informace je pro plnoleté :-) ... na zdejších WC jsou čtyři pisoary, nad nimiž jsou fotky plně obnažených a hezkých dívek s ostrým detailem všech intimních míst :-) Bohužel - telefonní čísla u nich nenapsali!
Počasí mám příjemné, tak snad i další cesta bude dobře ubývat.
Hunča 


SMS_03 (11:45 hod)
Jinak mne to v Česku poněkud rozmazlilo. 
První dvě noci pod střechou v kempech a třetí noc u Kuby Smrže v Jílovicích, kde jsem měl péči i pohodlí srovnatelné s interhotelem.
Zato v Rakousku jsem tvrdě narazil! Navíc čtvrtý a pátý den jsem se i ztrácel a uhýbal z trasy díky, již zmiňovanému, špatnému značení místních cest. K tomu všemu jsem v ty dny zdolával velmi kopcovitý terén s minimálními možnostmi dokupovat si zásoby a to vše dovršila nouze o nějaké místo pro  slušnější přenocování. 
Nevyspalý, unavený a k tomu ještě neumytý - to není moc povzbuzující stav pro další cestování.
Přiznám se vám, že po pátém dni jsem toho všeho začínal mít opravdu plné kecky a pomalu začal přemýšlet o smyslu dalšího pokračování za mým "snem".
Povzbuzení od rodiny i přátel a konečně slušnější spánek na starých dveřích v tenisovém areálu mne nakoply k další cestě.
Již osmým dnem se mi daří bez opravdu velkých problémů v kombinaci běh/chůze ukrajovat další a další kilometry z naplánované trasy. 

* Původně jsem sice chtěl běžet v reprezentačním dresu, abych si to s ním ještě důstojně užil. Nicméně převažující bílá barva by se na něm proměnila, vlivem potu a špíny z cest, v šeď až černotu. Jsem totiž permanentně špinavý jak neudržovaný "dobytek".
Mojí skromnou výbavou jsou dvě zelená trika z našeho závodu "10 Lužických sedmistovek" ... a na těch kupodivu není prakticky nic vidět.
Hunča   


SMS_04 (13:57 hod)
Odbočka na St.Georgen!
Dostavuje se zas jedna z krizí, ale i tu musím překonat.
Jednak se objevuje silný protivítr a navíc mi došla nepříznivá zpráva od Karla V. z Kel, který měl sjet do Izoly ještě přede mnou, a pak jsme měli spolu jet domů.
Ještě mi prý dá večer vědět, ale nejspíše ho nakonec odradila hrozba karantény po návratu k nám domů.
Tohle teď musím ale zcela zase vypustit z hlavy a řešit jen běh do vytyčeného cíle.
Domu se odtamtud snad nějak dostanu. Tuším, že z Koperu jezdí Flixbus; nevím - uvidíme až tam. Také tu je jistá možnost že se někdo bude vracet k nám do Čech z kempu a podaří se mi ho přemluvit aby mne vzal s sebou ... třeba.
Teď ale musím běžet a doběhnout ke kýženému cíli - k Jaderskému moři.
Hunča


SMS_05 (19:31 hod)
Bad Sankt Leonardh - cca 546 Km.
Cestou si přepírám a suším prádlo. K praní mi posloužila kašna v St.Georgen :-)
Tady zatím počasí bez deště; i když prý se bouřky valí všude. Zato tu zlobí silné poryvy protivětru. Ale vypadá to, že se už začíná vítr uklidňovat - to by bylo jen dobře.
Studuji si mapu a přitom přemýšlím, kde budu dne spát. Na 98% to asi zase bude někde v přírodě a mimo civilizaci. 
Zkusím se ještě během následujících 12. až 15. Km po něčem šikovném porozhlédnout. Ideální by bylo něco se střechou, nebo alespoň přístřeškem, neboť mi Lenka hlásila že v noci sem mohou přijít bouřky s přeháňkami. 
Hunča


SMS_06 (20:25 hod)
Během cesty stále myslím na rodinu i dobré přátelé. Potěšil mne třeba přístup Kuby Smrže s noclehem; ten mi navíc poslal i fotky, u něj nafocené, pro tyto stránky.
Moc mne ale povzbuzují a posilují i vzkazy, které dostávám od lidí co jsem s nimi v nutném SMS kontaktu během cesty ... třeba ten, který mi vyřídil Fanda Moravec od Martiny Martincové z práce, ... "Věřím mu, byl toho plnej a zaslouží si to ... jako každý, kdo jde svému snu naproti. Pozdravuj ho moc a že jsem často v myšlenkách u něj ..."
K tomu není třeba nic dodávat - a díky moc!
Touto cestou děkuji všem za jakoukoliv podporu; ta je pro mne moc moc důležitá!
Díky ještě jednou všem, kteří na mne myslí!
Hunča


SMS_07 (20:25 hod)
Už se smráká a je čas se někde zabydlet.
Jsem v oblasti asi 6 Km od Wolfsbergu - cca 558 Km. 
Odhadem nějakých 50 m od hlavní silnice nacházím konečně celkem slušný "brloh". Jedná se o zamčenou dřevěnou kůlnu, vedle níž jsou složené na jakémsi podstavci plachtou zakryté trámy.
Prostor pro mne bude sice těsný, ale "vsoukám" se tam. Nad hlavou sice budu mít jen asi 10 cm, ale to mi vůbec nevadí ... klaustrofobií totiž naštěstí netrpím.  
Je to daleko lepší, než když jsem onehdy ležel v nemocničním CT tunelu :-)
Hrozí mi jen to, že se můžu praštit v noci do hlavy - pokud zapomenu na to, kde jsem.
Před usínáním je klidné počasí a též to vypadá na to, že můj odvoz z cílové Izoly je vyřešen!
Tak dobrou a zas zítra časně ráno hurá na další cestu.
Hunča


Mapa trasy - 8.den (Kly - Sankt Michael in Obersteiermark - Wolfsberg) ~558 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky