Den jedenáctý

11.07.2021

SMS_01 (7:30 hod)
Dobré ráno - už je trochu líp :-)
Vybíhal jsem v 4:35 hod, tedy hned po probuzení. 
Mám zas trochu i srovnanou psychiku; což je také podstatná věc pro další cestu.
Doběhl jsem už někam k okraji Ljubljane. Čtu nápis Vikrče!
Tak tu hned dobíjím mobil v bufetu, který je otevřený již tak brzy ráno.
S místními tu řeším, jak se promotat tím velkým městem ... no naštěstí bych to tam měl prokřížit jen těsně u okraje - tedy daleko od rušného centra. Když vidím tu rozlohu, tak jsem upřímně rád, že do centra vůbec nemusím.
Hunča


SMS_02 (10:29 hod)
No tak jsem se stejně nevyhnul menším orientačním problémům a trochu se v té  Ljubljani zamotal ... no jak ty "nudle v bandě" :-)
Ale myslím si, že už jsem konečně zas nabral ten správný směr - tedy na výpadovku do Brezovica pri Ljubljani :-)
Dokonce odsud bude i fotka, protože jsem vzbudil nebývalý zájem místních a jeden z nich si mne hned vyfotil ... s "Mirkem" na zádech a vlaječkou naší domoviny :-)
Počasí bezva, tak snad to zas půjde jak po másle.
Ahoj - Hu


SMS_03 (11:38 hod)
Breznica ... ne, ne ... Brezovica ... pri Ljubljani. Tak už jsem v nějakém konkrétním bodě, od kterého se už mohu odpíchnout.
Obchody tu jsou všude zavřený - no je vlastně neděle ... ale hlavně že už jsem pryč od toho velkoměsta! Teď už se zas orientuji.
Hunča


SMS_04 (13:22 hod)
Fanda Moravec mi psal, že u nich zas řádí bouřky a vypnuli jim zas proud ... no asi to tam přitahuje Ohře a mají bouřkové veselo. Tady zatím pohoda.
Jinak se mne ptal na možnosti nákupu u Vietnamců, ty obvykle mají otevřeno i v době, kdy ostatní obchody už, a nebo ještě, ne ... no ale to platí u nás v Čechách!
Jak Rakousko, tak Slovinsko to nezná - Vietnamci tu nejsou!
V neděli zde mají otevřeno pouze hospody, benzínky a nebo hypermarkety ... pokud jsou v dosahu. Já ale dnes běžel mimo hlavní město a na žádný market jsem cestou nenarazil. 
Hunča


SMS_05 (15:15 hod)
Gorenja Brezovica - tak další jasný bod. Přesto se tu raději ptám jednoho chlapíka, zda jdu dobře k moři :-)))) ... No takto jsem se měl někoho zeptat třeba už v Neratovicích ... to by byla panečku prča a ohlas co?
Na chvíli tu u něj zůstanu ... pozval mne k nim do garáže na grilovanou kotletu ... prostě super pohoštění!
Tak tohle nemá chybu ... dali mi i Kozla v plechovce :-)
I tady mne vyfotili a fotku posílají k nám domů - do Čech.
No je vidět, že všude se najdou dobří lidé ... a to je potěšující zpráva pro současný svět lidí, nebo rodin, čím dál tím více se uzavírajících sami do sebe.
Hunča


SMS_06 (17:24 hod)
Pikovník - směr Cerknica!
Tak pohoštění u těch lidí mne opravdu posilnilo ... opravdu dobře jsem se najedl a napil.
Docela rád bych to dnes dotáhl až k Postojne ... abych to zítra už dorazil a byl tomu konec ... No uvidím co ještě dnes "dám"!
Hunča


SMS_07 (20:30 hod)
Cerknica - 740 Km!
Ještě popolezu k Postojne ... a někde poblíž přespím.
Zítra už moře :-) !!!
Nejspíš bych to měl stihnout do tmy jen do Koperu ... pak si dám procházku kolem Jadranu až k do cílové Izoly.
Spaní dnes bude asi zase improvizované ... tedy kdekoliv, jen ne na korbě náklaďáku před kamenolomem :-)
Ale ještě tam nejsem ... tedy je třeba stále mít v sobě klid a trpělivost!
Nervozita by mne jen svazovala ...
Hunča


SMS_08 (22:55 hod)
Už je tma a trochu jsem bloudil, tak dneska už tu zůstanu.
Klasika i dneska - spaní v "echt" přírodě "jen tak" pod širákem ... dospím se prostě jindy a jinde - "příště" :-) ... snad nezmoknu!
Dobrou!
Hunča


Mapa trasy - 11.den (Kly - Smledník - Postojne) ~ 750 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky