Den dvanáctý   -  "Jadran"  -   na dohled!

12.07.2021

SMS_01 (8:08 hod)
Postojna - 755 Km.
Ráno jsem se kousek posunul a dávám si snídani v místní pekárně :-) ... cola a maková pletýnka. 
Dozvídám se, že Taliáni vyhráli na penalty ... no, Anglánům tohle nikdy moc nešlo ...
Cestou musím usušit spacák. Rosa byla velká a spal jsem naprosto bez výběru - kam mne nohy donesly!
Noc byla vcelku klidná, jen mne občas chytaly nepříjemné křeče do obou lýtek, až jsem se kroutil bolestí.
Naštěstí hluk od nedaleké dálnice sem až tak nedoléhal.
Hunča


SMS_02 (8:38 hod)
Slovinština je vzdálená češtině ... i když třeba finanční úřad se přeloží úplně stejně - ovšem bez háčků a čárek.
Musím trochu zapracovat na angličtině. Ten jazyk mne moc nebaví, ale bohužel je v cizině potřebným univerzálem.
Hunča 


SMS_03 (9:01 hod)
Razdrto - dobíjím si mobil, ale bohužel bez možnosti u něj sedět.
Měl jsem tu pivo, dokonce naše krušovice, hostinská moc příjemná - ale natočit to neuměla a tak to chutnalo jak "chcanky" ... holt pivo u nás doma dostává více péče :-)
Hunča


SMS_04 (10:35 hod)
Senozece - tuším 775 Km.
Suším prádlo a spacák po vlhké noci. 
Dobrá zpráva je, že ceny jídla a pití jsou ve Slovinsku podstatně příjemnější, než v Rakousku.
Počasí zatím ideální :-)
Ještě ale mám před sebou nějakou cestu a nejsem už na místě ... chce to tedy udržet se v klidu a být trpělivým.
Hunča


SMS_05 (16:19 hod)
Kozina - cca 798 Km!
Supermarket "TUS" ... tak alespoň že něco mají otevřeno.
Jinak si tu tedy s otvíračkou moc hlavu nelámou ... pekárny sice už od 6. hod, ale snad všechny obchody až od 8. hod!
Dneska je ale hic ... tak si chladím hlavu a krk.
Hunča


SMS_06 (19:18 hod)
Črni Kal - 805 Km ... tedy už opravdu jen kousek od moře :-)
Je tu hezky - moc hezky :-)
Hunča


SMS_07 (21:46 hod)
Jsem už někde na okraji Koperu ... člověk má své možnosti ... moře až zítra.
Dobrou!
Hunča


Mapa trasy - 12.den (Kly - Postojne - Koper) ~ 818 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky