Den desátý

10.07.2021

SMS_01 (7:00 hod)
Dobré ráno z Bad Eisenkappel (Železna Kapla-Bela)!
Spar otvírá v 7:15 hod ... dokoupím energy-tyčinky do kopců ... a vítej Slovinsko :-) ...


SMS_02 (11:43 hod)
Seebergsattel - Sedlo Seeberg  je vysokohorský průsmyk spojující Bad Eisenkappel v Rakousku s Jezersko ve slovinské oblasti Korutan. Jižních Alpy!
Dopíjím předraženého lahváče v bufetu - již ve Slovinsku :-) ... tečou mi přitom slzy ... a vůbec se za to nestydím!
Alpy se prostě "neokecají". 
Dvakrát jsem jel na kole k moři z Ferlachu na Ljubelský průsmyk. Je tam dokonce i tunel - ale bohužel pro pěší zakázaný.
Mám sice jinou trasu, ale náročnost se vydrápat nahoru je obdobná.
Je tu  hodně ostrých zatáček - a tak mraky motorkářů.
Hunča


SMS_03 (12:02 hod)
Vyfotil mne tu jeden rakouský motorkář. Za mnou zrovna nakládali dřevo na soupravu.
Fotku ale může poslat až příští týden. No nevadí - holt si ji prohlédnete později.
Počasí mám zatím výborný, občas mne něco zabolí, ale to už k tomu patří a tak to i beru:-)
Hunča 


SMS_04 (16:10 hod)
Tupaliče - necelých 670 Km.
Dobíjím baterku mobilu v "Gostiljna Kovač" a poslouchám jak tu brebentí cosi v rádiu ... něco, že snad Karolína Plíšková hraje finále Wimbledonu.
Té slovinštině moc nerozumím - zlaté Rakousko na domluvení!
Občas je nějaké slovo podobné češtině, ale jinak se to nedá dešifrovat :-)
Hunča


SMS_05 (16:26 hod)
Teď se mi běží výborně, je to teď totiž prakticky pořád z kopce :-)
Nevnímám co mne kde pobolívá a běžím stále dál ... jak zpívá Miro Žbirka "Co bolí, to přebolí" ... svatá pravda :-)
Hunča


SMS_06 (19:04 hod)
Trboje
Nejde mi to ... za Smledníkem někde zakufruju a přespím.
Hunča


SMS_07 (19:50 hod)
Dost jsem přehnal v euforii tempo ... nejdřív nahoru na průsmyk, pak zas frr dolů ...
Musím se z toho srovnat.
Hunča


SMS_08 (20:25 hod)
Trochu jsem tohle nečekal ... ale vlastně i čekal. Momentálně jsem dost na dně ...
Padlo to na mne až teď , během pár kiláků se projevila plná zátěž předchozích 10. dní. 
Už jen najít co nejdříve nouzové spaní a zklidnit hlavu.
Musím se vyspat, když cíl už je opravdu tak blízko! Dnes už sotva lezu, ale zítra bude lépe. Podpora z domova je úžasná :-)
Hunča


SMS_09 (20:45 hod)
V ultra jste prostě na grafu sinusoidy ... chvíli zcela nahoře, pak zas úplně dole a někdy v běžném průměru. Je to jako v celém našem životě daří se více, méně a nebo vůbec.
Přesně to si prožívám až do morku kosti.
Je to tak blízko ... ale zároveň ještě moc daleko.
Hlava se prostě musí uklidnit, emoce musí jít stranou - na to ještě brzo. To si musím nechat na chvíli, až odhodím těžkého Mirka a vyválím se radostí v moři.
Vím o tom - znovu a znovu se snažím najít vnitřní klid.
Hunča


SMS_10 (21:14 hod)
Jsem dlouhodobě pořádně nevyspalý ... kolem 5 Kg neustále na zádech. Navíc jsem často musel nachodit další metry a kilometry za účelem dokoupení jídla a pití v obchodech; které rozhodně ne vždy byli zrovna na trase!  Ne vždy se i daří sehnat bez zacházky z cesty i zásuvku pro dobití mobilu.
Také si musím ověřovat u lidí kolem, zda je můj směr opravdu ten správný ... protože i vybočení z kurzu je vykoupeno dalšími a dalšími kroky navíc.
Takto jsme si to ale zvolil a tak si nestěžuji, jen konstatuji fakta a snažím se popsat, nejen kde se nacházím, ale i co se právě děje ve mně .
Hunča


Tak jsem našel nějaký nepopsatelný boudo-objekt těsně u silnice ... no pršet by sem snad nemělo a víc už nevyřeším.
Ještě jednou díky všem za podporu. I tím, že na mne myslíte, mi pomáháte přátelé. 
Tak dobrou ... dnes už musím opravdu zabrat abych se alespoň trochu prospal z dalšího náročnějšího dne. 
Hunča


Mapa trasy - 10.den (Kly - Bad Eisenkappel - Smledník) ~ 680 Km

FandaM © 2021 Hunčův cestovatelský deník cesty k Jadranu.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky